1

Topic: Katastrofhjälp

Jag vill använda detta medium för att uppmana alla att bidra med pengar till de nödställda i Asien! Som ni vet är det kaos på plats och många är saknade. Jag har en vän som försvann i vågorna och jag tror att många av er också dessvärre har någon bekant bland alla som försvunnit.
Det finns många hjälporganisationer t ex Röda Korset och Radiohjälpen.
Gott Nytt År!
Mårten Falk


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/e/2/e242e01c-e05f-48b3-92d9-afebd7311bd4/klassiskgitarr.se/public_html/include/parser.php on line 791

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/e/2/e242e01c-e05f-48b3-92d9-afebd7311bd4/klassiskgitarr.se/public_html/include/parser.php on line 791

2

Re: Katastrofhjälp

Ett mycket bra initiativ av dig Mårten.
Jag har precis skickat in ett bidrag. Fy f*n vilken mardröm detta är...

3

Re: Katastrofhjälp

ja, det är verkligen hemskt. känns frustrerande att bara sitta hemma också och kolla på TV. skulle vilja hjälpa till mer. vi skulle egentligen åkt till phuket tre dagar innan det hände men det blev ändrade planer så vi åkte till london istället. läskigt.

4

Re: Katastrofhjälp

Jag har också lämnat ett bidrag.
Med tanke på hur många svenskar som är drabbade tror jag att de flesta av oss har någon i vår närhet som är/var där.

Själv har jag en elev som var på en båt när det hände och fick se sitt hotell spolas bort.