1

Topic: Noter Säljes!

Gått igenom mina "gömmor" och plockat ut lite dubbletter och annat!
Om något är intressant skriv till: andreasoson@hotmail.com

Rodney Bennet R.           Impromptus                     Karl Scheit                            30kr

de Mesangeau R.               Pièces de Lute                    Guitarissimo                    10kr

Gaultier D.                            Lautensuiten                    Verlag Frierich Hofmeister    30kr

Bulman                            Pavane                            P. O Johnson (trans.)      10kr

Bach J.S                            Suite no. 1 BWV 1007            Zimmermann-Frankfurt    40kr

Weiss S. L                            Suite in D-minor                    John W. Duarte                    40kr
 
Sor F.                            Fantasia Elegiaca Op. 59    Ricordi                            30kr

Malats J.                            Serenata Española            Ricordi                            30kr

Tansman A.                    Danza Pomposa                    Schott                            30kr

Duarte J.                            Prelude, Canto & Toccata    Bèrben                            40kr

Wirén D.                            Liten Serenad Op. 39            Gehrmans                            20kr

Hallnäs H.                            Partita Amabile                                                         20kr

Sixten F                            Sonata for guitar            Gehrmans                            20kr

Castelnuovo Tedesco M.    Capriccio Diabolico            Ricordi                            40kr

Albéniz I.                            Asturias                            Ricordi                            20kr

Walter O.                            Vintersaga                            Broekmans & van Poppel    30kr

Piazzolla A.                    Bandó                            Agustin Carlevaro            20kr
                                    Adios Nonino                    Agustin Carlevaro            30kr
                                    4 estaciones Poteñas            Agustin Carlevaro            50kr

Dowland R.                    Vol. V Galliards                    Bèrben                            40kr

Dowland J.                            Melancholy Galliard + Allemande  Karl Scheit            20kr
                                    Fantasia                                     Sainz de la Maza    30kr

de Visée R.                    Suite G-moll                    Karl Scheit                            30kr
                                    Suite C-moll                    Karl Scheit                            30kr
                                    Suite E-dur                        Karl Scheit                            30kr
                                    le Tombeau de F. Corbetta                                        20kr

Lauro A.                            Quatro Valses Venezolanos    Alirio Diaz                            40kr

Moreno Torroba F.            Música para Guitarra Vol. 1    Opera Tres                          300kr
                                    Música para Guitarra Vol. 2    Opera Tres                          300kr

2

Re: Noter Säljes!

Hej!
Vem har traskriberat Asturias? En av mna elever fick den just i läxa och kaske vill köpa den av dig...
Mvh Mårten

3

Re: Noter Säljes!

Hej Mårten!

José de Azpiazu har arrat!

mvh Andreas

4

Re: Noter Säljes!

Det arret har jag inte sett.
Jag ser att du säljer några stycken som jag fingersatt. En liten varningslampa angående fingersättningen till Sixtens sonat: Den versionen som jag fingersatte hade inga legatobågar så jag blev mycket förvånad när jag såg den i tryck där jag hade fingersatt toner på två olika strängar som det sedan plötsligt satt en legatobåge emellan. Gehrmanns kan vara lite slarviga.

5

Re: Noter Säljes!

inte jag heller innan ;-)
nja det är ju lite lurigt med fingersättningar - tippexpennan används flitigt här!

ALLA noter är fö. sålda nu!