1

Topic: Flamencolektion

Hej!
Nån som har adress eller telefonnr till nån som undervisar i flamencospel i Västerås/Eskilstuna/Örebro/Stockholm?

Tacksam för tips! cool

"Guitarists spend 80 percent of their time tuning the guitar and 20 percent playing out of tune!" John Williams på skämtsamt humör i Uppsala 17/10-2009

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/e/2/e242e01c-e05f-48b3-92d9-afebd7311bd4/klassiskgitarr.se/public_html/include/parser.php on line 791

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/e/2/e242e01c-e05f-48b3-92d9-afebd7311bd4/klassiskgitarr.se/public_html/include/parser.php on line 791

2

Re: Flamencolektion

I Stockholm finns Eva Möller och Erik Steen som båda är professionella flamencogitarrister, de ger också lektioner emellanåt. Det finns ett par till som kan undervisa flamencogitarr i Stockhlomstrakten. Jag själv bor i Örebro kan ge lektioner i flamencogitarr.

Eva Möller kan du träffa i sommar på SGLS gitarrakademi på Ingesunds musikhögskola. Eva har där en flamencokurs som pågår hela veckan, kan varmt rekommendera denna kurs.

MVH Johan

Inspirerar mig just nu:
Moraíto Chico

Jag är medlem i SGLS (www.sgls.nu)

3

Re: Flamencolektion

Muchas gracias! smile

Tack för tipsen, är faktiskt anmäld till SGLS och flamencokursen som jag verkligen ser fram emot!

Saludos

Ola

"Guitarists spend 80 percent of their time tuning the guitar and 20 percent playing out of tune!" John Williams på skämtsamt humör i Uppsala 17/10-2009

4

Re: Flamencolektion

Då ses vi sommar!

MVH Johan

Inspirerar mig just nu:
Moraíto Chico

Jag är medlem i SGLS (www.sgls.nu)