Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/e/2/e242e01c-e05f-48b3-92d9-afebd7311bd4/klassiskgitarr.se/public_html/include/parser.php on line 791

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/e/2/e242e01c-e05f-48b3-92d9-afebd7311bd4/klassiskgitarr.se/public_html/include/parser.php on line 791

1

Topic: Asturias köpes

Jag är på jakt efter en Asturias ceder. Någon av följande modeller är av intresse:

AST-30
AST-40
AST-50
AST-60
AST-80
AST-100

AST-3456
Asturias - Prelude
Asturias - Standard

Pris, skick och sound är avgörande.

Har du en av ovanstående som ligger och skräpar? Maila mig på joel snabel-a klassiskgitarr punkt com

smile

2

Re: Asturias köpes

Gitarren i Göteborg har ett par stycken, dom kan ha fler än vad som finns på hemsidan också.

Mvh // Cim

3

Re: Asturias köpes

Jo, jag har sett det.

Är i första hand ute efter en begagnad äldre modell för att ha på jobbet.

4

Re: Asturias köpes

Jaha ja, jo en slit och släng är ju aldrig fel

Är Asturias bättre än Alhambra och esteve?

5

Re: Asturias köpes

Asturias står lite i en klass för sig i budget-segmentet. Mycket trevlig gitarr som är lättspelad och låter bra utan större ansträngning. En nog så tacksam egenskap för oss inom lärarbranschen... wink

6

Re: Asturias köpes

Haha, okej jag kan tänka mig det!

Jag har bara spelat på en Asturias och den lät som en burk med strängar på så jag kanske inte har så bra erfarenheter ; )

Lycka till med letandet!