1

Topic: GOD JUL

Jag blev först i år.

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR på er gitarrvänner!

önskar

Anders Jägergård Örebro

Mitt nyårslöfta är att försöka att bli mera aktiv på detta forum.
Jobb och två knattar hemma gör att man ofta (i princip dagligen) läser på forumet men loggar sällan in för att deltaga i debatten eller komma med råd.

Vad blir erat nyårslöfte?


p.s. Som lärare slutar man imorgon, därav det kanske tidiga julmeddelandet d.s.


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/e/2/e242e01c-e05f-48b3-92d9-afebd7311bd4/klassiskgitarr.se/public_html/include/parser.php on line 791

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/e/2/e242e01c-e05f-48b3-92d9-afebd7311bd4/klassiskgitarr.se/public_html/include/parser.php on line 791

2

Re: GOD JUL

God Jul & ett riktigt Gott Nytt År!

Instämmer att det svårt att prioritera tid till att skriva svar och flika in i debatter här på forumet med familj och arbete. Lätt att det egna spelet prioriteras när tid finns, vilket i och för sig är rätt.

Nyårslöfte? Mmmm? Mmm? Ska man avslöja sådant, då måste man ju se till att genomföra dem. Ska försöka bli lite bättre på att dokumentera den repertoar man arbetar med. Lätt att man väntar lite extra med att spela in för att kunna öva lite mer, istället rinner vardagen på och stycket försvinner med den. Karusellen går vidare med ny repertoar och man ångrar att man inte tog tag i att dokumentera förra årets guldkorn.

Skönt att vara ledig i morgon.

MVH Johan

Inspirerar mig just nu:
Moraíto Chico

Jag är medlem i SGLS (www.sgls.nu)

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/e/2/e242e01c-e05f-48b3-92d9-afebd7311bd4/klassiskgitarr.se/public_html/include/parser.php on line 791

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/e/2/e242e01c-e05f-48b3-92d9-afebd7311bd4/klassiskgitarr.se/public_html/include/parser.php on line 791

3

Re: GOD JUL

God jul till er alla! smile

Mitt nyårslöfte blir att jobba vidare med siten och utöka funktionaliteten, då nya forummjukvaran äntligen har släppts (jag har endast väntat i 2år...)

4

Re: GOD JUL

När ingen har reagerat får jag väl reagera själv då. Jag var inte alls först i år med att önska God Jul, det var Kithara i slutet på november.

Så kan det vara när man försöker att hinna med andra saker på jobbet än jobbet.


Anders J

5

Re: GOD JUL

God Jul allihop!

Jag håller inte på med nyårslöften, men i vår skall jag se till att få gjort mitt examensarbete och forsätta öva flitigt, så att jag är klar med utbildningen om ganska exakt ett år!

6

Re: GOD JUL

Nu är det ju trots allt Julafton, så då passar jag på att önska alla en riktigt god Jul!

7

Re: GOD JUL

GOD JUL till er alla!

"Guitarists spend 80 percent of their time tuning the guitar and 20 percent playing out of tune!" John Williams på skämtsamt humör i Uppsala 17/10-2009

8

Re: GOD JUL

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR och GODA SKÖNA MUSIKSTUNDER!