1 (edited by Danjel Röhr 2008-04-29 20:02:01)

Topic: Strängkonsert på Fylkingen nu på fredag!

Nyskriven musik för ukulele, luta och gitarr.Uruppföranden av musik komponerad av Martin Q Larsson och Fabian Svensson samt gamla hits av Mikael Edlund och Ida Lundén m.fl. Medverkande: Anders Emtell, Pascal Jardry, Jon Mannikoff, Kalle Skarin, Patrik Karlsson, Danjel Röhr med flera.

Tid kl 19.30
Entré 60 kr / stud 40 kr

Fylkingen, 
Torkel Knutssonsgatan 2,
Münchenbryggeriet (T-bana Mariatorget)

Program:

Små fötter ( sologitarr ) Mikael Edlund
Let Newton be ( gitarrduo ) av Daniel Hjorth
DadoDado  ( sologitarr ) av Ida Lundén
Grind ( ukuleleduo ) av Fabian Svensson ( uruppförande )
The Evil Death Of Yoyo MF  ( ukuleleduo ) av Martin Q Larsson ( uruppförande )
ACH ( sologitarr ) av Fabian Svensson
Duello ( Teorb/Ärkelutaduo ) av Martin Q Larsson
Att skynd på är att stanna in ( gitarrduo ) av Per Andersson
Due CanzoniI  Lidie ( sologitarr ) av Nuccio D´angelo
Minnesbilder ( gitarrtrio ) av Christofer Elgh


Varmt välkomna!


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/e/2/e242e01c-e05f-48b3-92d9-afebd7311bd4/klassiskgitarr.se/public_html/include/parser.php on line 791

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/e/2/e242e01c-e05f-48b3-92d9-afebd7311bd4/klassiskgitarr.se/public_html/include/parser.php on line 791

2

Re: Strängkonsert på Fylkingen nu på fredag!

Just det. Det blir titanernas kamp med Doyho Sol på teorb och mig på ärkeluta i Duello. Publiken får rösta om vem som vinner, men vi vet ju alla hur det kommer att sluta. Jag kommer att förgöra Dohyo och hans två meter långa teorb med min lilla snabba 175 centimeters ärkeluta. :-)

3

Re: Strängkonsert på Fylkingen nu på fredag!

Och jag kommer förinta allt i min väg med min 5000megatonstolkning av Fabians brutala ACH. Be rädd, be very rädd...

4

Re: Strängkonsert på Fylkingen nu på fredag!

Asch, vad synd att man inte bor i 08-området! Kommer ni till Norrland och spelar? wink

5

Re: Strängkonsert på Fylkingen nu på fredag!

Det borde vi göra, man åker till Norrland allt för sällan. Jag får tjata på Danjel Röhr att han tar tag i det.

6

Re: Strängkonsert på Fylkingen nu på fredag!

Det låter som en förträffligt bra idé! Vi ska ta emot er väl smile

7 (edited by Danjel Röhr 2008-04-30 19:09:17)

Re: Strängkonsert på Fylkingen nu på fredag!

Ok jag får väl boka in gula paviljongen, luleå centrum någon gång i juni...
skämt åsido men jag ska kolla om vi kan spela mer framöver.

8

Re: Strängkonsert på Fylkingen nu på fredag!

Sluta skämta och börja förhandla Danjel, jag kan spela billigt om jag får lite roligt sällskap och mat av Norrlänningarna. Hey Ho Let´s GO. (to norrland). Vem vet vi kanske kan göra ett litet utbyte, ni kommer ner hit och spelar och vi åker upp. Dubbelt nöje. Jan-Olof kan kanske visa oss sitt hus med noter. :-)